Pokud má Váš domácí mazlíček nějaké kožní onemocnění, poraďte se s našimi lékaři.

Jsme přední veterinární klinikou v oboru dermatologie.

Díky specializaci pana MVDr. Sedláčka sledujeme

a aplikujeme nejmodernější poznatky v tomto oboru.

rovádíme kompletní diagnostiku a léčbu veškerých kožních onemocnění.

MVDr. Petr Sedláček

Lékař specializující se po celou svou procesní kariéru na kožní onemocnění psů a koček.

Absolvent mnohých dermatologických workshopů a školení.

Lékař s více jak 22 letou praxí v oboru.

Více informací o ošetřujících lékařích

Potřebujete poradit?

Drbe se Váš mazlíček často?

Přečtěte si, co může být nejčastější
příčinnou onemocnění a jak
nejrychleji ulevit Vašemu mazlíčkovi.

Zjistit více informací

Kdy řešit nadměrnou ztrátu srsti?

Poradíme Vám, v jakých případech
se jedná o kosmetický problém
nebo už o závažnější nemoc.

Zjistit více informací

Kdy je vhodné navštívit lékaře?

Zkuste zodpovědět otázky
a zjistěte, jak můžeme
Vašemu mazlíčkovi pomoci.

Zjistit více informací

Podívejte se, jak jsme pomohli vyléčit
Vaše zvířecí parťáky

Mladý pes, Stafordšírský bulteriér

S tímto psem nás navštívila zoufalá majitelka. Obešla s ním už spoustu veterinářů, utratila za jeho léčbu velkou sumu peněz a potíže se stále stupňovaly. Pes, jak je patrné na prvním snímku, byl v silné depresi. V ordinaci se prakticky nepřetržitě škrábal. Měl všude po těle lysiny, strupy, byl mastný, silně zapáchal a sypaly se z něj šupiny. Po provedené diagnostice byla nasazena terapie ASIT a pes je v současné době zcela bez potíží a on i majitelka jsou šťastní.

Mladý pes, Rhodezský ridgeback

Majitelka tohoto psa nás navštívila s tím, že se mu udělali kolem očí tzv. brýle. To znamená, že kolem očí vylysal. Důkladnou anamnézou jsme zjistili, že pes je dlouhodobě celotělově svědivý a srst kolem očí ztratil, protože si oči neustále o něco třel. Po provedené diagnostice je pes v současné době na dlouhodobé medikaci jen s jedním druhem léků. Je zcela obrostlý a bez pocitu svědění.

Kocour středního věku

Tento kocour nás navštívil s akutním nástupem svědivosti v oblasti hlavy, silným otokem kůže v okolí nosní houby a na bradě. Kůže byla zarudlá, citlivá. Kocour byl v depresi. V anamnéze majitelka uvedla, že se kocour dlouhodobě škrábe. Vždy po ošetření u veterináře se zlepší, ale za nějaký čas se začne škrábat zase. Na prvním snímku vypadal zatím nejhůře a bylo patrné, že se potíže zhoršovaly. Po provedené diagnostice byla stanovena diagnóza a nyní je kocour na dlouhodobé medikaci s jedním druhem léku. Je zcela bez potíží a bez recidiv.

Fenka středního věku, kříženec

Na prvním snímku vidíme, jak fenka vypadala déle než rok.Byla trvale bez srsti na hřbetě i bocích. Na kůži měla šupiny a strupy. Majitelka už léčbu prakticky vzdala a řešila to kabátkem, který fenka nosila i létě, aby její kožní potíže nebyly vidět. U nás na klinice se objevila s jiným akutním onemocněním. V současné době má fenka nasazenou udržovací léčbu, majitelka ji pouze 2x týdně koupe v medikovaném šamponu a podává jí potravní doplňky.